Menu Sluiten

MyNespresso

MyNespresso
Slider_Dynalinq Home

MyNespresso

Onlangs is het aanmeldportaal voor alle Nespresso reparaties: “MyNespresso” met succes live gebracht. Het portaal is door Dyna ontwikkeld in nauwe samenwerking met onze partner Nespresso en stelt zowel consumenten als bedrijven in staat om eventuele problemen met hun Nespresso koffiemachine zelf eenvoudig en snel op te lossen middels het Service Center. Is zelf oplossen niet mogelijk? Dan kan er via het portaal direct een reparatie voor de desbetreffende machine worden aangevraagd. Volledig in de Nespresso huisstijl ontworpen zorgt het portaal voor een optimale klantbeleving, de échte Nespresso Experience.

Met deze succesvolle oplevering is het startschot gegeven voor de volgende fase waarbij het streven is om nóg meer klantwaarde te bieden door het toevoegen van instructie video’s aan het Service Center en het uitbreiden van het reparatieproces middels een volledig geïntegreerde track & trace oplossing. Hiermee worden Nespresso klanten nóg meer ontzorgt en uiteraard ook nu volledig in de vertrouwde huisstijl van Nespresso.

Namens Dyna willen we het voltallige projectteam graag persoonlijk bedanken voor dit geweldige resultaat! Jorijn Mol (Nespresso), Reineke van Riemsdijk (Nespresso), Frances de Haan (Nespresso), Roy Peters (Dynalinq), Björn Broer (Dynalinq), Uschi Marell (Dynalinq), Ivo Nijssen (Dynalinq), @Aron LemmerlijnFreek Cörvers (Dynalinq), Martijn Ploemen (Dynalinq) en Michelle Coolen
(Dynagroup).

#Nespresso #WeareDyna #Strong2Gether

MyNespresso