Operations
We Hear You, We Understand You, We Support You!
Ons IT Operations Team (IT OPS) is het gezicht naar buiten van onze (IT) organisatie.
Wij zijn ons ervan bewust dat onze indruk en het gevoel dat wij weergeven aan onze klanten, sterk afhangt van hoe we via ons IT OPS met onze klanten communiceren. Wij geloven door hier de juiste aandacht aan te besteden middels continue aandacht en ontwikkeling dat dit zal bijdragen een goede klantbeleving en daarmee onze SLA en NPS-Scores.
Via ons 24/7 beschikbare team hebben we als missie onze klanten optimale support te bieden en daarmee de kwaliteit en beschikbaarheid van de systemen die onder de verantwoordelijkheid van Dynalinq vallen maximaal te garanderen.
Binnen IT OPS zijn er meerdere varianten van support mogelijk rekening houdend met uw specifieke wensen (bijvoorbeeld t.a.v. response times, oplostijd, beschikbaarheid, monitoring, KPi rapportages) waarbij er zelfs mogelijkheden zijn tot een dedicated account manager.
Supporting You…all the way through!
We Hear You, We Understand You, We Support You!