Menu Sluiten

Showcases

Slider

Showcases

MyDynalogic Track & Trace

Voor onze zusterorganisatie Dynalogic hebben wij het afgelopen jaar een vernieuwde versie van haar track & trace omgeving ontwikkeld. Binnen deze track & trace omgeving kunnen uw klanten hun zending real-time volgen, van de aanmelding tot en met de levering. Tijdens deze upgrade is er gekozen voor een modulaire opzet, zodat u als klant en/of partner van Dynalogic, snel en gemakkelijk kan worden aangesloten op dit platform.

Tevens hebben wij een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd zoals, een progress bar waarin uw klant de door Dynalogic te nemen vervolgstappen en een gedetailleerde uitleg over de huidige transportstatus kan raadplegen. Een rollende ETA (Estimated Time of Arrival), waarin Dynalogic exact haar verwachte aankomsttijd kan voorspellen. En verandert de situatie op de weg? Dan past de ETA automatisch aan en is uw klant altijd op de hoogte van de actuele aankomsttijd van de Dynalogic koerier. En een vernieuwde landkaart waarop uw klant real-time kan bekijken waar de Dynalogic koerier zich op dat moment bevindt, zodat hij/zij bijvoorbeeld nog snel even boodschappen kan doen. Tot slot hebben wij het complete platform voorzien van een vernieuwde en moderne branding die naadloos aansluit bij onze corporate identiteit.

Wij zijn dan ook enorm trots dat wij een groot aantal bekende organisaties in met name de E-commerce, Detailhandel, Telecommunicatie en Logistieke sector hebben mogen aansluiten op ons platform.

Meer informatie? Klik dan hier om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

MyDynalogic
Dr. Mobile

Dr. Mobile

Wij werken continue aan de realisatie en doorontwikkeling van het reparatieplatform Dr. Mobile voor onze zusterorganisatie Dynafix. Dr. Mobile zag al in 2014 het levenslicht en is sindsdien hét all-in-one reparatieplatform voor al uw klanten. Zo kan uw klant zeer snel en eenvoudig een toestel ter reparatie aanmelden, of het nu gaat om een mobieltje, tablet, laptop of zelfs een drone. Op de speciaal daarvoor ingerichte symptoms pagina kan hij of zij aangeven welke complicaties er zijn opgetreden, zodat deze z.s.m. kunnen worden opgelost. Valt de reparatie buiten garantie? Dan sturen wij vanuit onze prijsopgaveapplicatie een prijsopgave naar uw klant en kan hij of zij beslissen om het toestel te laten repareren.

Wilt uw klant in de tussentijd een vervangend toestel? Geen probleem! Onze collega’s van Dynalogic komen het te repareren toestel thuis bij uw klant ophalen en verstrekken het vervangend toestel. Zodra de reparatie is afgerond komen zij het vervangend toestel weer ophalen en kan uw klant weer gebruik maken van zijn of haar eigen toestel. Op de transportpagina van Dr. Mobile kan hij of zij zeer eenvoudig deze afspraken inplannen en kiezen voor het meest geschikte datum en tijdsvenster. Door gebruik te maken van de Express Repair optie kan het toestel zelfs binnen één dag gerepareerd retour bij uw klant afgeleverd worden.

Tevens bevat Dr. Mobile een betaalpagina als er een betaling nodig is. Bijvoorbeeld wanneer er wordt gekozen voor een extra transportverzekering. Een hintspagina, waar uw klanten instructies krijgen om zelf het defect van hun toestel te verhelpen, alvorens het toestel ter reparatie aan te melden. Op de track & trace pagina kan real-time de status van de reparatie worden bekeken. En versturen wij vanuit onze communicatie module op elk gewenst moment een SMS of een e-mail zodat uw klant altijd op de hoogte is van de laatste stand van zaken.

Afgelopen jaar hebben wij hard gewerkt om het Dr. Mobile support center te realiseren. Dit platform ontzorgd uw call center en kan worden ingezet als aanmeldplatform in al uw winkels. Het biedt een overzicht van alle aangemelde reparaties binnen uw organisatie. Per reparatie kan er tot in detail de status van de reparatie worden bekeken, welke handelingen de collega’s van Dynafix hebben verricht en welke onderdelen er zijn gebruikt. Mocht uw klant er zelf niet uitkomen, dan heeft uw medewerker de mogelijkheid om de reparatie voor uw klant aan te melden.

Tot slot biedt het platform de mogelijkheid om te worden ingezet voor al uw B2B klanten. Zij kunnen dan zelf reparaties aanmelden in een beveiligde omgeving.

Inmiddels hebben wij de in afgelopen jaren veel bekende fabrikanten en Nederlandse en Belgische telecom providers mogen aansluiten op ons platform. Iets waar wij als Dynalinq natuurlijk enorm trots op zijn.

Meer informatie? Klik dan hier om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Mobility Services Platform (MSP)

Om organisaties volledig te kunnen ontzorgen op het gebied van mobiele devices hebben we voor onze zusterorganisatie Dynasure het Mobility Services Platform (MSP) ontwikkeld. Dit platform is onderdeel van het volledig circulaire model waarbij u als organisatie alle benodigde handvatten ontvangt voor het managen van al uw mobiele devices, het inrichten van werkplekken en ondersteunende dienstverlening wordt geboden zoals: reparatie, fulfilment, logistiek en support.

Het platform is opgezet als een microservices architectuur waarbij de functionaliteiten binnen het platform zijn opgeknipt in kleinere applicaties, waar afzonderlijk van elkaar onderhoud aan kan worden gepleegd en afzonderlijk van elkaar uitgerold en bijgewerkt kunnen worden. Om te beginnen is het platform voorzien van authenticatie middels onze identity server. Naast de beveiligingsvoordelen die het gebruik van access tokens bieden, biedt de identity server de mogelijkheid tot single sign-on functionaliteit en kunnen uw medewerkers via verschillende manieren inloggen. Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met Microsoft Active Directory of zelfs via sociale media. Uw medewerkers dienen slechts uitgenodigd te worden om gebruik te kunnen maken van het platform. Dit maakt dat het implementeren van het platform binnen uw organisatie snel en eenvoudig is.

Daarnaast biedt het platform een Device Asset Management en een User Management module. Hiermee wordt het aanvragen van nieuwe devices, het goedkeuren van deze aanvragen, de hele registratie en het bestellen van deze devices volledig voor u geautomatiseerd. Geen overbodige, handmatige en foutgevoelige handelingen en volledige controle over uw mobiele devices. Tevens biedt het platform u de mogelijkheid om een gepersonaliseerde webshop aan uw medewerkers aan te bieden. Het assortiment van deze webshop kan op maat worden samengesteld. Ook kan er binnen deze webshop extra ondersteunende dienstverlening worden aangeboden, zoals reparatie en logistiek. Bij de uitgifte van uw producten wordt de order gekoppeld aan de gebruiker. Deze gegevens zullen vastgelegd worden in onze CMDB.

Naast de technische oplossing bieden wij u samen met onze collega’s van Dynafix, Dynasure en Dynalogic een totaal oplossing en zorgen voor het voorraadbeheer, het gebruiksklaar maken van uw producten, de levering op locatie, de reparatie en de garantie. Daarnaast staat ons IT-operations team voor u klaar in geval van technische vragen en bieden wij u middels ons track & trace platform de mogelijkheid om real time uw producten te volgen.

Meer informatie? Klik dan hier om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Mobility Services Platform
Insurance platform

Insurance platform

Voor onze zusterorganisatie Dynasure hebben wij de afgelopen jaren hard gewerkt aan de realisatie van een insurance platform. Binnen dit platform kunnen wij u samen met Dynasure een volledig gepersonaliseerde omgeving aanbieden waarin uw klanten claims kunnen aanmelden en hun polis gegevens kunnen bekijken en bewerken. Daarnaast hebben wij een standalone versie gerealiseerd die u kunt inzetten als call center applicatie zodat uw medewerkers uw klanten kunnen assisteren tijdens de claimregistratie.

Het platform maakt gebruik van het op PHP gebaseerde Symfony framework en biedt uw klanten een beveiligde omgeving inclusief een survey module waarin zij gedetailleerd informatie over schade, vermissingen en diefstal kunnen melden. Een policy module, waarin alle polis gegevens te vinden zijn en waar nodig direct kunnen worden aangepast. En een help/stappenplan functie die uw klanten stapsgewijs uitleg geeft over het aanmeldproces.

Zelf mankracht besparen? Geen probleem! Dan verzorgt Dynasure het databasebeheer voor u achter de schermen. Hierbij kunt u denken aan adreswijzigingen, claimgeschiedenis en polis aanpassingen. Wordt een claim geaccepteerd dan maakt onze callcentermedewerker direct een afspraak met de polishouder om het product op te halen. De polishouder krijgt vervolgens in uw huisstijl een bevestiging van de afspraak per brief of e-mail via onze communicatie module.

Meer informatie? Klik dan hier om rechtstreeks contact met ons op te nemen.