Menu Sluiten

Sociaal jaarverslag 2021 – Klaar voor de toekomst!

Slider_Dynalinq Home

Sociaal jaarverslag 2021 – Klaar voor de toekomst!

2021 stond in het teken van ons 25-jarig jubileum. Een jubileumjaar waarin we terugblikten op het verleden, maar zeker ook vooruitkeken naar de toekomst. Op maatschappelijk vlak, hebben we bijvoorbeeld teruggegrepen op een maatschappelijk initiatief uit de beginjaren van DynaGroup en opnieuw de samenwerking opgezocht. Daarnaast hebben we het afgelopen jaar een start gemaakt met een professionaliseringsslag op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid. Zo ligt er een duidelijk plan over hoe we onze gebouwen de komende jaren verder kunnen verduurzamen en hebben we de eerste stappen gezet in het opstellen van een roadmap. Op deze manier gaan we in 2022 verder met een duidelijke 0-meting en roadmap om Dyna Maatschappelijk Actief de komende jaren verder uit te bouwen. Ons strategisch kompas blijft altijd de basis van deze roadmap. We leggen de focus op hoe we als Dyna fans kunnen maken van onze medewerkers en klanten, groener en duurzamer werken en steun bieden aan mensen in onze nabijheid die dat extra nodig hebben. Met dit sociaal jaarverslag vatten we onze Corporate Social Responsibility (CSR) initiatieven van het afgelopen jaar samen en delen we graag een aantal resultaten.

Klik hier voor de link naar het sociaal jaarverslag.